Părțile
Societatea SC Best Crew Ever S.R.L, cu sediul in București, sector 3, str. Râmnicu Vâlcea nr. 6, bl. S20, ap. 45, Cod Unic de Înregistrare 50055304, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/9411/2024, cont bancar RO37BREL0002004537270100, deschis la LibraBank S.A., în calitate de Prestator, denumita în continuare Prestator sau Best Crew Ever
si
Cumpărător, identificat conform datelor din formularul de înscriere sau factura de la fiecare eveniment la care acesta dorește să participe,
au convenit asupra prezentelor condiții generale de furnizare a serviciilor.
1. Obiectul Condițiilor generale de participare la evenimente
1.1. Obiectul Condițiilor generale de participare la evenimente îl constituie achiziționarea de către Cumpărător a pachetului de servicii ale Prestatorului, ales de către Cumpărător dintre evenimentele organizate și sau promovate de acesta, contra unui preț.
2. Prețul
2.1. Prețul serviciilor precum și avansul necesar pentru validarea înscrierii sunt stipulate în descrierea pachetului de servicii listat în ofertă, pe website-ul www.bestcrewever.ro, în secțiunea dedicată serviciului respectiv sau în orice altă modalitate de comunicare scrisă agreată de parți (email, mesaje tip SMS, mesaje social media etc.) și cuprinde costul serviciilor efective, împreuna cu toate taxele aferente desfășurării acestora.
2.2. Taxele aferente evenimentelor pot fi achitate în numerar către partenerii Prestatorului, înainte de începerea evenimentului, conform condițiilor din ofertă.
2.3. Plata prețului se poate face integral sau în tranșe. Plata se va face conform condițiilor specificate în fiecare pachet de servicii.Dacă cumpărarea / achiziționarea pachetului de servicii este supusa unei campanii de reduceri, plata pachetului de servicii va fi făcută in conformitate cu detaliile respectivei campanii.Sumele plătite în avans sau integral sunt nerambursabile.
2.4. Pentru ofertele în valută, plata va fi făcută la cursul BNR+2% din ziua plății.
3. Modificările pachetului de servicii
3.1. În cazul in care Prestatorul este nevoit, oricare ar fi motivul, să modifice una sau mai multe dintre prevederile esențiale ale pachetului de servicii ce face obiectul contractului, are obligația sa notifice Cumpărătorul, prin modalitatea de comunicare online agreata de parți (mesaj, email, social media, etc), cu cel puțin 5 (cinci) zile calendaristice înainte de data evenimentului extern, respectiv 2 (două) zile în cazul evenimentelor interne.
3.2. Cumpărătorul este obligat sa comunice Prestatorului, in termen de 1 zi calendaristică de la primirea înștiințării, în modalitatea de comunicare agreată, hotărârea sa de a opta pentru:
3.2.1. denunțarea unilaterala a contractului sau
3.2.2. acceptarea noilor condiții ale contractului
3.3. În cazul în care Cumpărătorul nu denunță unilateral contractual sau îl notifică pe Prestator cu întârziere se consideră că acesta a acceptat tacit modificările propuse.
3.4. În sensul celor de mai sus, Prestatorul poate sa modifice prețul contractului, în sensul majorării sau micșorării după caz a prețului, numai dacă modificarea are loc ca urmare a variațiilor costurilor de transport, ale redevențelor, ale taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/îmbarcare in porturi si aeroporturi si ale taxelor turistice ori ale cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii contractat si au loc independent de voința Prestatorului.
4. Drepturile si obligațiile Prestatorului
4.1. Prestatorul se obliga sa presteze serviciile incluse în pachetul contract cu profesionalism, folosind personal calificat și cu respectarea obligației de diligență privind prevenirea accidentarii Cumpărătorului.
4.2. Prestatorul este răspunzător pentru buna executare a obligațiilor asumate prin contract, cu excepția următoarelor cazuri:
4.2.1. când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasa a obligațiilor asumate prin contract se datorează Cumpărătorului;
4.2.2. când neîndeplinirea obligațiilor se datorează unor cauze de forță majoră sau unor împrejurări pe care nici Prestatorul, nici colaboratorii Prestatorului nu le puteau prevedea sau evita (vreme nefavorabilă, modificări de orar sau de itinerar impuse de situații speciale, întârzieri in traficul mijloacelor de transport etc.).
4.3. Daca nu sunt deja menționate în descrierea pachetului de servicii, Prestatorul are obligația să furnizeze in scris Cumpărătorului, cu cel puțin de 3 zile calendaristice înainte de data plecării, informații legate de orar, locul de întâlnire.
5. Drepturile si obligațiile Cumpărătorului
5.1. În cazul în care Cumpărătorul nu poate sa beneficieze personal de serviciile contractate, acesta poate sa cesioneze drepturile si obligațiile ce ii revin din prezentul contract unei terțe persoane care îndeplinește toate condițiile aplicabile pachetului de servicii contractat, cu obligația de a notifica în scris Prestatorul cu cel puțin 15 zile calendaristice înaintea datei evenimentului.
5.2. În acest caz, de la data notificării, terța persoana se substituie in drepturile Cumpărătorului, inclusiv în ceea ce privește Regulamentul de conduită al evenimentului.
5.3. Pentru evenimentele în care mijlocul de transport este avionul sau ambarcațiune, Cumpărătorul care cedează pachetul sau de serviciul, precum si cesionarul sunt responsabili in mod solidar la plata prețului călătoriei si a eventualelor costuri suplimentare apărute cu ocazia acestei cedări.
5.4. În cazul în care Cumpărătorul denunța unilateral contractul din motivele precizate la art. 3, precum și în cazul in care Prestatorul, cu cel puțin 24 de ore înaintea datei evenimentului, informează Cumpărătorul ca nu mai poate presta serviciile incluse in pachetul contractat (ceea ce echivalează cu denunțarea unilaterala la inițiativa Prestatorului), Cumpărătorul are dreptul, la alegere sau mai întâi, dacă este posibil varianta 1 și dacă nu e posibil varianta 2:
5.4.1. să primească la același preț un alt pachet de servicii, propus de Cumpărător pentru o alta perioada de timp;
5.4.2. să i se ramburseze în termen de 15 zile lucrătoare de la data primirii de către Prestator a notificării scrise în acest sens, toate sumele încasate de la Cumpărător in virtutea contractului.
5.5. În cazul în care Cumpărătorul solicita schimbarea modificarea pachetului de servicii, această solicitare echivalează cu denunțarea unilaterala a contractului inițial, iar dacă Prestatorul este în măsură și dorește să ofere serviciile modificate conform solicitării Cumpărătorului, se va încheia un nou contract.
5.6. În cazul în care taxele percepute de colaboratorii Prestatorului nu sunt achitate către Prestator, Cumpărătorul este obligat să achite aceste taxe înainte de începerea evenimentului fără a putea pretinde despăgubiri sau returnarea sumelor de la Prestator.
5.7. Cumpărătorul este obligat să prezinte începerea evenimentului actele sale de identitate precum și alte documente despre care a fost notificat de Prestator, în vederea acordării serviciilor respective contractate.
5.8. Neprezentarea Cumpărătorului la locul/locurile de întâlnire menționate atât la începerea evenimentului cât și pe parcursul acestuia, sau părăsirea locațiilor în care serviciile urmează a fi prestate echivalează cu denunțarea unilaterala a contractului la inițiativa sa.
5.9.Cumpărătorul se obliga ca pe întreaga perioadă de derulare a contractului să respecte indicațiile si instrucțiunile personalului Prestatorului și să poarte întreg echipamentul de protecție indicat de către personalul Prestatorului. Cumpărătorul se obligă să aibă un comportament adecvat față de ceilalți participanți la eveniment și față de terți. Exemple de comportamente ce contravin bunei desfășurări a evenimentului, fără ca lista să fie exhaustivă:
5.9.1. pune în pericol siguranța participanților la eveniment
5.9.2. se pune pe sine în pericol
5.9.3. are comportament antisocial
5.9.4. consumă excesiv alcool
5.9.5. consum de substanțe interzise sau halucinogene etc.
5.10. În cazul nerespectării paragrafului anterior, Cumpărătorul poate fi exclus de la eveniment de către Prestator în cea mai apropiată localitate, fără a putea avea pretinde restituirea sumelor achitate sau daune Prestatorului. Cumpărătorul este răspunzător pentru toate costurile suportate de Prestator în urma excluderii de la eveniment. Cumpărătorul este răspunzător pentru toate costurile personale ce pot apărea.
5.11. Cumpărătorul este direct responsabil pentru orice prejudicii generate din culpa sa asupra sa, a terților, în spațiile de cazare, mijloacele de transport sau la locațiile vizitate în conformitate cu prevederile pachetului de servicii.
5.12. Cumpărătorul este direct responsabil pentru distrugerea, pierderea sau prejudicierea echipamentului pus la dispoziție de către Prestator in vederea îndeplinirii obiectului contractului. Obiectul de echipament pierdut sau distrus de către Cumpărător prin utilizare inadecvata va fi înlocuit pe loc de către Cumpărător cu un produs identic sau se va achita pe loc contravaloarea unui produs nou, identic.
6. Încetarea contractului, despăgubiri convenționale
6.1. Contractul poate înceta prin:
6.1.1. împlinirea termenului pentru care a fost încheiat; de regula, împlinirea termenului coincide cu data finalizării prestării serviciilor din pachetul contractat;
6.1.2. acordul parților,
6.1.3. denunțarea unilaterala, la inițiativa uneia dintre parți,
6.1.4. reziliere, din culpa uneia dintre parți.
6.2. În cazul în care Prestatorul denunța unilateral contractul in condițiile prevederilor prezentului contract, aceasta datorează Cumpărătorului toate sumele achitate Prestatorului de către Cumpărător, până la data denunțării unilaterale inclusiv.
6.3. În cazul în care Cumpărătorul denunță unilateral contractul în orice alte condiții decât cele prevăzute la articolul 3, el datorează Prestatorului despăgubiri convenționale egale cu totalul sumelor achitate Prestatorului până la data denunțării unilaterale inclusiv, respectiv avansul achitat va fi reținut de către Prestator.
6.4. În cazul în care, din orice motive (pentru că nu are actele in regulă, este bolnav etc.), Cumpărătorul nu se prezintă la locația stabilită la ora și data comunicată pentru participarea la evenimentul contractat, Cumpărătorului va datora Prestatorului, pe lângă despăgubirea convenționala prevăzută la pct. 6.3 și toate taxele achitate de Prestator subcontractorilor săi sau prestatorilor direcți/indirecți de servicii.
6.5. În cazul în care Cumpărătorul care a intrat pe teritoriul statului în care se prestează pachetul de servicii refuză să se mai întoarcă in Romania și autoritățile din tara respectivă fac cheltuieli de orice natura cu acesta, Cumpărătorul respectiv are obligația de a suporta toate aceste cheltuieli.
6.6. În cazul in care oricare dintre parți nu își execută sau își executa necorespunzător sau cu întârziere obligațiile sale, partea care nu se afla in culpa poate solicita rezilierea contractului, urmând ca partea in culpa să despăgubească cealaltă parte.
7. Reclamații
7.1. În cazul în care Cumpărătorul este nemulțumit de serviciile primite, acesta va anunța Prestatorul în cel mai scurt timp posibil pentru remediere.
7.2. Cumpărătorul poate întocmi o sesizare in scris, in maximum 3 zile calendaristice de la încheierea furnizării serviciilor in discuție, clar si explicit, Aceasta reclamație se va transmite Prestatorului in scris, pe mail sau SMS.
7.3. Prestatorul va acționa imediat pentru soluționarea sesizării, urmând ca in termen de 15 zile calendaristice sa comunice Cumpărătorului modul de soluționare a reclamației.
8. Asigurări
8.1. Facultativ, Cumpărătorul are posibilitatea încheierii unui contract de asigurare care sa acopere taxele de repatriere în caz de accidente, de boală sau deces, ori a unui contract de asigurare pentru bagaje. Recomandarea Prestatorului este de a încheia astfel de asigurări.
9. Documentele contractului se constituie ca anexa la acesta si sunt următoarele:
9.1. pachetul de servicii, conform descrierii acestuia din ofertă sau din secțiunea dedicată a website-ului www.bestcrewever.ro, sau in orice alta modalitate de comunicare scrisa (email, mesaje tip SMS, social media, etc.)
9.2. formularul de înscriere de pe site-ul de internet al Prestatorului,
9.3. Regulamentul de conduită al evenimentului.
10. Dispoziții finale
10.1. Prezentul contract s-a încheiat între absenți, prin acceptarea de către Cumpărător a conținutului acestuia odată cu una dintre variantele de mai jos:
10.1.1. acolo unde este disponibil, completarea de către Cumpărător a formularului de înscriere existent pe site-ul de internet la fiecare eveniment www.bestcrewever.ro.
10.1.2. bifarea căsuței “Am citit si sunt de acord cu Termeni si condiții de participare la evenimentele Best Crew Ever și a căsuței Semnez a Regulamentul de conduită al evenimentului.
10.1.3. trimiterea unei fotocopii a actului de identitate al acestuia (carte de identitate sau pașaport) pentru pachetele de servicii derulate in afara României.
10.1.4 Achitarea facturii proforma sau a facturii fiscale
10.2. Dovada prezentului contract se face cu exemplarul electronic al acestuia si al anexelor sale.
10.3. Contractul este prezentat exclusiv sub forma electronica.
10.4. Prezentele condiții generale e participare la evenimente au fost actualizate la data de 10 mai 2024.